tisdag 3 juni 2014

fynd

På senaste tiden har det blivit en hel del inlägg om kycklingar, men det bara blir så... Så roligt att dela med sig om hur fina kycklingar vi har (försöker inte skryta, men de är ju bara så fina små dunbollar) Jag följer ju med när dom växer och går omkring med kameran, så det går av sig själv nästan.

Men för att ta ett avbrott i mina kyckling inlägg så vill jag ballansera upp det med något annat. Man läser och hör om de som fyndar billiga och vackra saker från loppis, dessa saker stöter jag aldrig på när jag är på loppis (men lyckas nog dra hem en massa därifrån ändå..) Men nu har jag en liten solskenshistorie om en stol.
Avfallssorteringen i vår by ligger i närheten av butiken, ditt förs saker lite för lätt enligt min mening. Istället för att lägga upp en lapp vid butiken "bortges gamla möbler" eller ge dom till loppis så förs dom ditt. Stolen jag hittade var också antagligen påväg till samma ställe och samma öde. Men som tur bestämde sig denna fina barnstol för att hoppa bort från kärran den var på och vänta att jag skulle köra förbi och i ren nyfikenhet stanna och se vad som låg i diket (ibland lönar et sig..) Lite kanstött hade den blivit, men stadig!











Vår två-åriga dotter var lika glad som mig över att få se vad jag hittad, och tog genast beslag på den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommerntar, det uppskattar jag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...