fredag 21 februari 2014

leksaker

Vi har haft flickdag, jag och vår 2åring. Tänk vad en tvåring redan kan mycket..:)


Dockhuset har "tapeter" av presentpapper som jag tyckt varit för fint för att bara kasta bort. Dockskåpet har en salig blandning av saker. Gamla porslinssaker har fått komma i andvändning och mattan som ännu satt fast i en liten vävstol jag köpte på loppis har också hittat sin plats som madrass. Små afrika djur av trä och dalahäst bor också i huset ibland..


mattan har tidigare prytt ljusstake hos min mommo..



min fammo och faffas gamla kamera är ofta med i lekarna


Min systers gamla skrin, som jag ärvde och hade mina skatter i är åter i full användning (efter en del fixande), ibland full med stenar, ibland halsband...



...jaa, kunde ju inte låta bli att pimppa barbiedockorna lite, för att få lite mera personlighet på dockorna och roligare lekar...inga vanliga barbie har tatueringar, färgat hår och hål i örat :) hih



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommerntar, det uppskattar jag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...