onsdag 9 oktober 2013

dator strul

...visst har det varit lungt på bloggen redan tidigare, men senaste två veckor har vår datorn varit "död". (och ännu är inte problemet löst) Och jag som skulle haft massor av olika saker att skriva här på bloggen.  Egentigen finns det väl aldrig tid att skriva, men på något konstigt vis får man det ändå gjort.
Hösten är en intensiv tid, allt man planerat plocka och torka, sylta och safta, bygga coh fixa på djurens vinterboende samt en hel massa annat...Ända jag minns från skolans stenåldersprat är att kvinnan samlade in för att famiiljen samlade in mat (rötter och bär..) och mannen jagade. Visst finns det kvar tycker jag, mera hos vissa (känns som om jag fått ganska stor dos av det arvsanlaget) och mindre hos andra.

Hoppas vår dator tillfrisknar snart och jag kan dela med mig av lite olika saker som jag tyckt o tänkt att kan vara värt att dela.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommerntar, det uppskattar jag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...