tisdag 12 februari 2013

dynor


Ofta när vi hälsar på hos mina föräldrar styr jag iväg i min mors tygskåp, där finns det både gamla kläder och gamla tyg. Det brukar resultera till lite olika resultat.. Oftast studerar jag o beundrar tygen och försöker fundera ut vad man kunde använda de olika tygen till... men ibland går jag inte att stoppa, snabbt fram med symaskinen och...


Kuddar är roligt att sy, går att variera på så många olika sätt. Vi har nog kuddar så det räcker till, men.. den första kudden är allt tyg fyndat hos i min mammas skåp, egentligen var med meningen att brodera ansiktet på kudden men ville ha resultat snabbt o tog till tygpenna istället. De blåa kuddarnas fransar är från min mammas skåp, medan tygen köpt från Ikea för en tid sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommerntar, det uppskattar jag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...