onsdag 30 januari 2013

frön



...egentigen skulle jag se om skärböna är lätt att hitta, och kanske köpa ett paket. Hittade in på siemenkauppa.com Det slutade med att jag köpte en hel massa frön. Roligt, hoppas de kommer sig ner i marken också.. Lite nya salladssorter, nån ny chili sort..självaste skärbönan var slutsåld, den gröna som jag tänkt mig, så fick köpa skärböna med ovanlig färg, men antar smaken är den samma... Har inte förr testat på skärböna, men Camilla Plum påstod att det var den bästa bönan, och vem vågar annat änn att tro. Hon har de mäst inspirerande matprogram på tv! Bra Danmark! Väntar bara att fru Plums böcker skall komma på svenska eller finska, danska är svårt.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna en kommerntar, det uppskattar jag! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...